Monday, 2 April 2012

lelaki : COMPLICATED VS LIMITED

"wahh x guna punya jantan, suka2 wat perangai.. complicated betul la kaum lelaki ni".. korang mesti dgr benda2 mcm ni kan... kompom la.. mmg kita manusia ni kadang2 ada masalah gender buyers sikit... maksudnya melebihkan kaum sendiri... jgn risau aku pon mcm tu jugak... tp hari ni aku nak kupas sikit benda ni secara seimbang... kira aku dok atas pagar la ni.... ermmm, mmg laki ni kadang2 complicated aku akui.. kadang2 benda kecik pon jd bahan@mangsa... kadang2 plak ada yg langsung x boleh terima pandangan org len terutama sekali pompuan... org pompuan plak mcm wat xpaham...terima la kekurangan kami ni...

anyway, jgn salahkan ego kami kaum adam... ada sebabnya jugak.. sebab kalau pompuan asyik provok dan memulaukan kaum lelaki, pompuan mau kawin dgn sapa??.... so belajar terima la... jgn lari dari masalah tp hadapi masalah itu.. kalau dah menyelam x boleh, berenang kat permukaan dah la... at least try hadapi situasi tu... kena ingat la wahai kaum hawa, kaum adam ni limited sekarang... kurang bilangannya.. jadi hargai mereka seadanya...

hargailah insan brnama kaum adam so harap org pompuan paham la ye... sekian

No comments:

Post a Comment